Toto podujatie organizuje knižná divízia Forbesu barecz & conrad books v spolupráci s agentúrou Socialbeing Event Agency. Forbes Slovensko je mediálnym partnerom eventu a nevzťahujú sa naň účastnícke zľavy v súvislosti s benefitmi predplatného magazínu Forbes.
Žltá vlna sa valí do Starej tržnice!
Knižný bestseller Michala Pastiera si už našiel viac ako 15 000 majiteľov a pripísal stovky nadšených recenzií na sociálnych sieťach i knižných weboch.
Žltá kniha budovania značky teraz ožíva v podobe veľkolepého festivalu. Čakajú vás dva intenzívne dni, ktoré spoja žltú komunitu a vytvoria nezaplatiteľný zážitok.
10. marca 2025: Žltý event budovania značky, Stará tržnica v Bratislave (konferencia)
1000 účastníkov, 10+ top slovenských i zahraničných spíkrov, jedinečná konferencia o podnikaní a brandingu, praktické workshopy a networking
Žiadne obkecávačky, žiadna teória, žiadny motivačný bullshit